Volg ons op Bluesky Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |17|18|19|20|21|22|23(23)  [Eind]
Door Postius (89 reacties) op 19-05-2025 17:31
( PM )
Ik heb wel vaker beschadigde dingen otnvangen.

Vind het eigelijk nooit een probleem. Leuk? Nee maar je hebt er 0,0 last van en zeker bij bordspellen zijn het vaak hobbyisten en liefhebbers die het doen, ben ik ook wat coulanter.

De enige die de t*ring kunnen krijgen zijn die graaiers die altijd overal korting willen. Over ieder dingetje zeiken en zeuren en altijd extra korting willen. Geen miskoop doen of teveel willen betalen lijkt me normaal maar hoeveel mensen hier af en toe doen voor 2 euro gaat ook wel ver.

Dat gezegd te hebbende, ik heb ook veel bagger winkels meegemaakt. Goed bedoelde lieve hobbyist of niet, je runt nog steeds een winkel. Maar ik heb in 30 jaar bordspellen kopen nog nooit iets gerouteerd omdat alleen de buitendoos beschadigd was. Dat vind ik toch wat te zot.

Overigens is het erg raar om je review niet aan te passen als je probleem is opgelost op de manier waarop jij het wilde. De eigenaar heeft moeite gedaan om je tegemoet te komen. Nu vertrouw ik zelf user reviews al nauwelijks (vanwege het 1-10 verhaal). Dit soort verhalen maken niet het vertrouwen hoger eerlijk gezegd.
Metroid_Dark_Sky
Door Metroid_Dark_Sky (680 reacties) op 19-05-2025 22:46
( PM )
Ladies & Gentleman, ik heb nu de klacht dat we te lang door klagen op het onderwerp. Zullen we weer originele klachten doen?


b.v. waarom er nog niets steeds niet op alle kaart spellen Linen Finish wordt toegepast!!!
Ik begrijp dat bij sommige mooie plaatjes het iets minder mooi word. Maar vooral bij kaartspellen die veel geschud worden is het zoveel fijner dan dan een strakke glimmende kaart.

Of kleine kaarten met kleine tekst erop, ik kijk naar jouw flamecraft! Waarom die kleine kaartjes en dan een klein beetje ruimte voor de tekst onderop.

En laten we maar helemaal niet hebben over de wolken die voor de zon gaan zitten, waar ik dan als oude man met een stok in de hand tegen aan moet schreeuwen.
Door Sanderanders (76 reacties) op 21-05-2025 10:02
( PM )
Quote:
Letterlijk zojuist...... ik wou een spel ruilen met en BELG. Wij beide akkoord.

hij:kan je het ophalen?
Ik: Nee ben van NL. verzenden toch?
hij: oei daar komen kosten bij...
Ik: gewoon via Homerr, is maar 5 euro.
hij: dat is 5 euro te veel.
Ik: WTF?!
hij: dan hoeven we niet verder te denken over een ruil...

onbegrijpelijk dit....
Gepost door: Streetnerd op 28-04-2024 13:43

Heel begrijpelijk. Jij communiceert zeer onduidelijk, waardoor misvestanden ontstaan. Je heb ook een erg negatieve en gesloten manier van naar situaties kijken. Je zou misschien eens wat onderzoek kunnen doen naar zelfreflectie en persoonlijke groei.
Door Sanderanders (76 reacties) op 21-05-2025 10:03
( PM )
Quote:
een klein spel verkocht via MP

verzonden met PostNL, gekozen voor een klein pakket (tot 3kg, max. 34x2812 cm)

pakketje verzonden, paar dagen later kreeg ik een mail van postNL:

Geconstateerd gewicht en afmetingen
820 gram 28,5 x 27 x 12,5 cm

en of ik het verschil wil betalen....

wtf 0,5cm
Gepost door: Streetnerd op 09-05-2024 18:14

Eh, jij maakt hier zelf de fout. Klaag je nu over jezelf?
Door Sanderanders (76 reacties) op 21-05-2025 10:08
( PM )
Quote:
[..]

volgens mij lees jij selectief....

ik support geen winkels die schade producten verkopen als "nieuw". (En schade kwam niet door transport!)

maar vertel jij mij eens wat het schil is voor zijn winstmarge:
1) ik koop spel met 10% korting
2) ik koop spel zonder 10% korting, maar krijg 10% compensatie voor schade product.

hey als het zo moeilijk is om boardspellen te verkopen. begin er niet aan. er zijn zat andere shops.

maar nu ben ik beniewd wat jij doe als jij een nieuw spel koopt met schade.
Gepost door: Streetnerd op 13-05-2025 19:00

Ik probeer in elk geval de verkopende partij niet aan te zetten tot fraude bij de transporteur door de boel op te lichten door eigen shelware te claimen als transportschade. (wat jij letterlijk hebt gedaan)

En wat ik wel zou doen? jij beschrijft duidelijk dat het 'probleem' witte hoekjes en een deukje/krasje is. Ik zou daar niet over gaan zeiken. Als je het spel 3 keer gespeeld hebt zitten er 10 deukjes en krasjes in je verpakking, het is namelijk karton en geen titanium. Dus ik zou het laten.
Hedgehog
Door Hedgehog (1366 reacties) op 22-05-2025 08:35
( PM )
Quote:
Ladies & Gentleman, ik heb nu de klacht dat we te lang door klagen op het onderwerp. Zullen we weer originele klachten doen?
Gepost door: Metroid_Dark_Sky op 19-05-2025 22:46

☝🏻
Lucky Jack
Door Lucky Jack (909 reacties) op 22-05-2025 17:48
( PM )
Quote:
[..]
Heel begrijpelijk. Jij communiceert zeer onduidelijk, waardoor misvestanden ontstaan. Je heb ook een erg negatieve en gesloten manier van naar situaties kijken. Je zou misschien eens wat onderzoek kunnen doen naar zelfreflectie en persoonlijke groei.
Gepost door: Sanderanders op 21-05-2025 10:02
Gaan we nu klagen over klachten van klagers in de klaagcorner van meer dan een jaar geleden??
Door Sanderanders (76 reacties) op 23-05-2025 10:45
( PM )
Quote:
[..]
Gaan we nu klagen over klachten van klagers in de klaagcorner van meer dan een jaar geleden??
Gepost door: Lucky Jack op 22-05-2025 17:48

Gaan we nu vragen stellen over klagen over klachten van klagers in de klaagcorner van meer dan een jaar geleden??
Door Le Bro (1 reacties) op 27-05-2025 11:06
( PM )
Iemand die keer op keer 1 weleens speelt? Mijn klacht is dat het spel 20 min zou moeten duren, wij doen er echter een 35min tot soms wel een uur over. Doen we iets verkeerd, zijn we oliedom?
Nin
Door Nin (2360 reacties) op 27-05-2025 11:29
( PM )
Quote:
Iemand die keer op keer 1 weleens speelt? Mijn klacht is dat het spel 20 min zou moeten duren, wij doen er echter een 35min tot soms wel een uur over. Doen we iets verkeerd, zijn we oliedom?
Gepost door: Le Bro op 27-05-2025 11:06
Wij doen er gemiddeld 23 minuten (op basis van 79 potjes, meestal met 4 spelers) over volgens mijn BGstats app.
Let op! Prijsmeldingen van Nin kunnen u geld kosten.
Door Robbus (236 reacties) op 27-05-2025 11:29
( PM )
Quote:
Iemand die keer op keer 1 weleens speelt? Mijn klacht is dat het spel 20 min zou moeten duren, wij doen er echter een 35min tot soms wel een uur over. Doen we iets verkeerd, zijn we oliedom?
Gepost door: Le Bro op 27-05-2025 11:06
Dat was ook mijn ervaring. Het spel duurt eigenlijk te lang voor wat het is.
Door Postius (89 reacties) op 27-05-2025 13:08
( PM )
Quote:
Iemand die keer op keer 1 weleens speelt? Mijn klacht is dat het spel 20 min zou moeten duren, wij doen er echter een 35min tot soms wel een uur over. Doen we iets verkeerd, zijn we oliedom?
Gepost door: Le Bro op 27-05-2025 11:06

In mijn ervaring, naast dat aangegeven spelduren nooit kloppen, moet je dan gewoon wat meer op je onderbuik spelen. Scheelt veel qua snelheid in mijn ervaring. En dingen als de volgende begint alvast als de andere de cleanup van zijn beurt doet etc kan ook veel helpen.

Xia b.v. (heel ander soort spel) is notoir voor lange speler beurten, zelfs als je snel speelt. Maar laatste 1/3de van de beurt is eigenlijk solo administratie voor een speler. Dus als een speler bij deze stap van zijn beurt aankomt, mag de volgende alvast beginnen. Dit soort dingen scheelt ook veel in speeltijd.
Sjoerd
Door Sjoerd (141 reacties) op 04-06-2025 17:42
( PM )
Ik kreeg onderstaande e-mail van Asmodee.
En ik weet precies... niks
Ik heb geen idee waar dit over gaat, wat het is, waarom het is.
Wie weet hopen ze dat je dan op My Asmodee klikt en een account aanmaakt om dat alles te achterhalen. Maar ik vind mails met dit soort nietszeggende teksten zeer vermoeiend.

Dat was mijn spreekbeurt!
---
Welkom bij asmodee!
Al meer dan 30 jaar staan we aan jouw zijde met oneindige verhalen... om spellen te maken waar je van houdt en die je beleeft.

Vandaag willen we ons universum, opnieuw uitgevonden, met jou met delen.

Want alles begint bij jou, de speler, de ontdekkingsreiziger, de strateeg... degene die zegt: nog één ronde.
We brengen hulde aan je passie, je creativiteit, je manier van spelen.

Ervaar My asmodee

Onze filosofie
asmodee - Inspired by Players
Een unieke ervaring
Net als jij durven we te proberen en verleggen we grenzen om onvergetelijke, gedurfde en meeslepende gedeelde ervaringen te creëren.
­
Start het spel
­
Voor iedereen
Of je nu epische gevechten uitvecht, werelden stukje bij beetje opbouwt of inside jokes met elkaar deelt, je hoort aan tafel.

Neem plaats
­
Bij asmodee beloven we om het spel altijd te verbeteren.
Om dit avontuur buitengewoon te maken.
En om altijd geïnspireerd te blijven door spelers.
Hedgehog
Door Hedgehog (1366 reacties) op 04-06-2025 22:44
( PM )
Hoog spam gehalte inderdaad, daarnaast een beetje kromme Google Translate vertaling ofzo?
Nin
Door Nin (2360 reacties) op 05-06-2025 09:11
( PM )
Ik zag op de socials ook al een Asmodee reclame voorbij komen met 'Inspired by Players'. Ze zullen wel van start gaan zijn met een nieuwe marketing/brand campaign oid.
Let op! Prijsmeldingen van Nin kunnen u geld kosten.
Swizard
Door Swizard (383 reacties) op 09-06-2025 11:10
( PM )
Heel andere klacht, maar ook over Asmodee ("for the players" my ass)

Familie had koffie gemorst over Forest Shuffle, 4 specifieke kaarten
Gezocht naar vervangende onderdelen/kaarten. Ook bereid te betalen, meteen aangeboden. Kom je met Asmodee customer service aan de praat. Na een (!) maand reactie dat ze geen open kopie hebben liggen and I'm shit out of luck.

Wat is de marge voor hun op dat spel, kan je toch wel een kopie open maken en aanbieden? Zou vast niet de enige zijn die zoiets is overkomen.

Anders wel zonde, het was uiteraard kaarten uit base en expansion, dus ben je weer 40e verder wil je alles vervangen

klaag
Nin
Door Nin (2360 reacties) op 09-06-2025 15:53
( PM )
Merkwaardig. Als iemand een onderdeel mist bij aanschaf, wat doen ze dan?

Ik heb tot twee keer toe een prima ervaring met Asmodee gehad. In Harmonies hadden ze de kaart verkeerd gedrukt in een printrun, deze opnieuw geleverd gekregen. Al was dit Asmodee FR die ik een mail had gestuurd.

Ook de kaarten van Forest Shuffle met kleurverschil op de achterkant (volledige printrun had dit issue) in de uitbreiding, werd ook zonder problemen vervangen. Wel stuurden ze een volledig nieuw exemplaar op. Oude heb ik helaas niet meer, anders had je wellicht nog kunnen helpen.
Let op! Prijsmeldingen van Nin kunnen u geld kosten.
Door Postius (89 reacties) op 10-06-2025 15:16
( PM )
Quote:
Heel andere klacht, maar ook over Asmodee ("for the players" my ass)

Familie had koffie gemorst over Forest Shuffle, 4 specifieke kaarten
Gezocht naar vervangende onderdelen/kaarten. Ook bereid te betalen, meteen aangeboden. Kom je met Asmodee customer service aan de praat. Na een (!) maand reactie dat ze geen open kopie hebben liggen and I'm shit out of luck.

Wat is de marge voor hun op dat spel, kan je toch wel een kopie open maken en aanbieden? Zou vast niet de enige zijn die zoiets is overkomen.

Anders wel zonde, het was uiteraard kaarten uit base en expansion, dus ben je weer 40e verder wil je alles vervangen

klaag
Gepost door: Swizard op 09-06-2025 11:10

In mijn ervaring (n=1) is n dit soort gevallen vaak de aanhouder wint. Ik zou gewoon blijven mailen/bellen. Niet jezelf gek maken, maar zodat je onder de aandacht krijgt. Het is vaak een kwestie van net door de goede medewerker worden geholpen.

Anders kan je altijd zelf nog wat printen en plakken op de kaart en in een sleeve. Als je een goeie printer hebt is dit best acceptabel in sommige gevallen.


Quote:
Ik kreeg onderstaande e-mail van Asmodee.
En ik weet precies... niks
Ik heb geen idee waar dit over gaat, wat het is, waarom het is.
Wie weet hopen ze dat je dan op My Asmodee klikt en een account aanmaakt om dat alles te achterhalen. Maar ik vind mails met dit soort nietszeggende teksten zeer vermoeiend.

Dat was mijn spreekbeurt!
---
Welkom bij asmodee!
Al meer dan 30 jaar staan we aan jouw zijde met oneindige verhalen... om spellen te maken waar je van houdt en die je beleeft.

Vandaag willen we ons universum, opnieuw uitgevonden, met jou met delen.

Want alles begint bij jou, de speler, de ontdekkingsreiziger, de strateeg... degene die zegt: nog één ronde.
We brengen hulde aan je passie, je creativiteit, je manier van spelen.

Ervaar My asmodee

Onze filosofie
asmodee - Inspired by Players
Een unieke ervaring
Net als jij durven we te proberen en verleggen we grenzen om onvergetelijke, gedurfde en meeslepende gedeelde ervaringen te creëren.
­
Start het spel
­
Voor iedereen
Of je nu epische gevechten uitvecht, werelden stukje bij beetje opbouwt of inside jokes met elkaar deelt, je hoort aan tafel.

Neem plaats
­
Bij asmodee beloven we om het spel altijd te verbeteren.
Om dit avontuur buitengewoon te maken.
En om altijd geïnspireerd te blijven door spelers.

Gepost door: Sjoerd op 04-06-2025 17:42

Tja marketing mensen worden dus ook betaald. En moeten doen alsof ze bezig zijn met iets. Daarom krijg je dit soort kansloze mails. Zelfde als dat outlook of photoshop weer opeens dingen verplaats in de user interface. Mensen op die afdelingen krijgen betaald en moeten bezig lijken. Dit soort mails zijn daar een schoolvoorbeeld van.
Door Robbus (236 reacties) op 10-06-2025 15:48
( PM )
Quote:
Heel andere klacht, maar ook over Asmodee ("for the players" my ass)

Familie had koffie gemorst over Forest Shuffle, 4 specifieke kaarten
Gezocht naar vervangende onderdelen/kaarten. Ook bereid te betalen, meteen aangeboden. Kom je met Asmodee customer service aan de praat. Na een (!) maand reactie dat ze geen open kopie hebben liggen and I'm shit out of luck.

Wat is de marge voor hun op dat spel, kan je toch wel een kopie open maken en aanbieden? Zou vast niet de enige zijn die zoiets is overkomen.

Anders wel zonde, het was uiteraard kaarten uit base en expansion, dus ben je weer 40e verder wil je alles vervangen

klaag
Gepost door: Swizard op 09-06-2025 11:10
Dat ze pas een maand later reageren is waardeloos.

Ik begrijp ergens wel dat ze niet zomaar reservekaarten kunnen leveren als het buiten hun schuld ligt. Behalve dat je dan een hoop kaarten hebt waar je mogelijk niks mee kunt, moet iemand het spel en de uitbreiding openmaken, kaarten uitzoeken en opsturen. Dat kost best veel tijd en iemand moet wel betaald worden voor die tijd. Kijkend naar werkgeverslasten kan dat zo €25 zijn en dan komen daar nog verzendkosten bij. Ik vraag me af of je dat kunt verwachten. En je bent vast niet te enige met een dergelijk verzoek.

Dat neemt niet weg dat het rot is natuurlijk. Ooit ging er bij mij bier over een paar kaarten van Terraforming Mars. Die hebben gelukkig heel snel kunnen redden en dat is helemaal goed gekomen. Anders had dat een hoop geld gekost om te vervangen.
Lucky Jack
Door Lucky Jack (909 reacties) op 10-06-2025 16:50
( PM )
Het is gewoon een stukje service. Ik heb bij 999 en WGG alleen nog maar positieve ervaringen gehad m.b.t. klantenservice en het nasturen van kwijt-/stukgeraakte onderdelen.

Ik snap heel goed dat service geld kost, en waarschijnlijk meer dan de servicekosten die ik betaal. Maar hoeveel is het waard dat ik als klant een goed gevoel heb bij een uitgever, hoogstwaarschijnlijk mijn spellen weer bij hun koop én zelfs hier online de loftrompet speel (lezen jullie mee 999 en WGG?)
[Begin]  |17|18|19|20|21|22|23(23)  [Eind]