Quote:
Het lukt nog nét met 2 kasten, maar ik moet toch maar eens op zoek naar een wat betere oplossing. Misschien kan ik nog wat uitbreidingen in een basisdoos proppen.[..]
Een jaartje verder en inmiddels een 2e kast erbij.
(Image)
De plintjes zitten er inmiddels ook aan.
Gepost door: Lucky Jack op 05-01-2022 11:23
Een jaartje verder en inmiddels een 2e kast erbij.

(Image)
De plintjes zitten er inmiddels ook aan.

Gepost door: Lucky Jack op 05-01-2022 11:23


Helaas resulteert de assymmetrie van deze leuke Kallax-variant in een zwakke constructie; zie bovenste plank

Ik heb vrij veel uitbreidingen maar heb ze geprobeerd zoveel mogelijk in de main boxes te stouwen om ruimte te besparen. Had een paar leuke games kunnen kopen voor de prijs van al die FS inserts :')

Alle 2p-games

Ben van plan om binnenkort alles naar 1 grotere kast te verplaatsen, tezamen met een herindeling van de woonkamer. Twijfel nog tussen de 5x5 Kallax of een Besta van vergelijkbare afmetingen met ook wat deurtjes.
Ik dacht even waar is Inis gebleven! Maar je hebt die nieuwe Kickstarter versie zo te zien. Zelf vanaf gezien, nog een keer uitzoeken of die expansion nou ook los verkrijgbaar is.
Quote:
[..]
Het lukt nog nét met 2 kasten, maar ik moet toch maar eens op zoek naar een wat betere oplossing. Misschien kan ik nog wat uitbreidingen in een basisdoos proppen.
Gepost door: Lucky Jack op 19-02-2025 12:09
Het lukt nog nét met 2 kasten, maar ik moet toch maar eens op zoek naar een wat betere oplossing. Misschien kan ik nog wat uitbreidingen in een basisdoos proppen.
Gepost door: Lucky Jack op 19-02-2025 12:09
Ik heb de eerste besparing al voor je gezien! Die uitbreiding van Kwakzalvers past bij het basisspel erbij, heb ik zelf ook
Quote:
Een jaar later nog steeds dezelfde kast, wel wat wisselingen hier er daar.[..]
Het lukt nog nét met 2 kasten, maar ik moet toch maar eens op zoek naar een wat betere oplossing. Misschien kan ik nog wat uitbreidingen in een basisdoos proppen.
(Image)
Gepost door: Lucky Jack op 19-02-2025 12:09
Het lukt nog nét met 2 kasten, maar ik moet toch maar eens op zoek naar een wat betere oplossing. Misschien kan ik nog wat uitbreidingen in een basisdoos proppen.
(Image)
Gepost door: Lucky Jack op 19-02-2025 12:09

Nu ik mijn spellen in 3 verschillende kasten heb liggen heb ik ervoor gekozen om een collage te maken (in Canva) ipv een shelfie. Ik denk dat dit nog wel on-topic is?
Ze staan grofweg van makkelijk (boven) naar moeilijk (onder) en van weinig spelers (links) naar veel spelers (rechts).

Wat vinden jullie ervan
?
Update:
Is inderdaag geen echte shelfie, dus bij deze




Ze staan grofweg van makkelijk (boven) naar moeilijk (onder) en van weinig spelers (links) naar veel spelers (rechts).

Wat vinden jullie ervan
?Update:
Is inderdaag geen echte shelfie, dus bij deze





Quote:
Nu ik mijn spellen in 3 verschillende kasten heb liggen heb ik ervoor gekozen om een collage te maken (in Canva) ipv een shelfie. Ik denk dat dit nog wel on-topic is?
Wat vinden jullie ervan
?
Gepost door: Heymil op 05-05-2026 11:23
Wat vinden jullie ervan
?Gepost door: Heymil op 05-05-2026 11:23
Eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat het niet hetzelfde is (dus niet on-topic). Een shelfie geeft ook inkijk in hoe andere de spellen opslaan en neerzetten.
Het geeft een kijkje in de manier van, of het leven van de persoon/gezin en de hobby.
Een collage is voor mij net als een Excel sheet met namen, of de boardgamegeek lijst van de spellen die iemand bezit.
Update:
Nice, de fotos zien er goed uit, ik zie veel bekende titels terug komen ;-)
Quote:
(Image)
Helaas resulteert de assymmetrie van deze leuke Kallax-variant in een zwakke constructie; zie bovenste plank
Ik heb vrij veel uitbreidingen maar heb ze geprobeerd zoveel mogelijk in de main boxes te stouwen om ruimte te besparen. Had een paar leuke games kunnen kopen voor de prijs van al die FS inserts :')
(Image)
Alle 2p-games
Ben van plan om binnenkort alles naar 1 grotere kast te verplaatsen, tezamen met een herindeling van de woonkamer. Twijfel nog tussen de 5x5 Kallax of een Besta van vergelijkbare afmetingen met ook wat deurtjes.
Gepost door: Skndd op 19-02-2025 12:18
Helaas resulteert de assymmetrie van deze leuke Kallax-variant in een zwakke constructie; zie bovenste plank

Ik heb vrij veel uitbreidingen maar heb ze geprobeerd zoveel mogelijk in de main boxes te stouwen om ruimte te besparen. Had een paar leuke games kunnen kopen voor de prijs van al die FS inserts :')
(Image)
Alle 2p-games

Ben van plan om binnenkort alles naar 1 grotere kast te verplaatsen, tezamen met een herindeling van de woonkamer. Twijfel nog tussen de 5x5 Kallax of een Besta van vergelijkbare afmetingen met ook wat deurtjes.
Gepost door: Skndd op 19-02-2025 12:18
Inmiddels meer dan een jaar later heb ik m'n plan uitgevoerd
. Kallax eruit, doorgespaard voor iets groters, multipurpose kast erin!Er zit enigzins een soort van ordening in, maar ik wil 'm graag nog een keer herindelen.

Quote:
Duvelduvel LP very nice
[..]
Inmiddels meer dan een jaar later heb ik m'n plan uitgevoerd
. Kallax eruit, doorgespaard voor iets groters, multipurpose kast erin!
Er zit enigzins een soort van ordening in, maar ik wil 'm graag nog een keer herindelen.
(Image)
Gepost door: Skndd op 13-05-2026 14:05
Inmiddels meer dan een jaar later heb ik m'n plan uitgevoerd
. Kallax eruit, doorgespaard voor iets groters, multipurpose kast erin!Er zit enigzins een soort van ordening in, maar ik wil 'm graag nog een keer herindelen.
(Image)
Gepost door: Skndd op 13-05-2026 14:05
https://cardboardbutler.blob.core.windows.net/cardboardbutler/index.html#users=mennob]CardboardButller
Quote:
[..]
Duvelduvel LP very nice
Gepost door: Apocalypse op 13-05-2026 23:28
Duvelduvel LP very nice
Gepost door: Apocalypse op 13-05-2026 23:28
Goed gespot! Is de CD trouwens 😊




Nieuws
Prijsreactie
Forum
Shopsurvey