Volg ons op Bluesky Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Ervaring met kapiteinspel.nl?

[Begin] |1(1) [Eind]
RemingtonInk
Door RemingtonInk (1179 reacties) op 24-09-2025 10:42
( PM )
Ik zie deze shop steeds vaker bovenaan bij bordspelprijzen.nl alszijnde de goedkoopste. Ben benieuwd of mede bugetgamers hier al een keer hebben besteld (en hoe was dat)?
Zwaan
Door Zwaan (90 reacties) op 24-09-2025 11:08
( PM )
Ja, ik heb daar afgelopen zomer 2 spellen besteld, waren snel bezorgd, voor zover ik me herinner goed verpakt en ik kreeg er een gratis bakje bij.
Sjoerd
Door Sjoerd (242 reacties) op 24-09-2025 11:52
( PM )
Dit had ik er een aantal maanden terug over te zeggen na de aankoop van Castles of Mad King Ludwig:

Eergisteren kwam ik 'm pardoes op kapiteinspel tegen. Kende de website niet, en was deze ook op budgetspelen nog nooit tegen gekomen. Maar dan toch een kleine shout-out naar hen. Snel verzonden en netjes verpakt. Ze hebben een lijn van zelfgemaakte 3D-geprinte bakjes, waar ik een gratis sample van ontving. Toch nog even het budgetspelen-aspect; anderszins dan voor CoMKL waren er niet direct (spot)prijzen die me opvielen.
PBJ85
Door PBJ85 (409 reacties) op 24-09-2025 12:06
( PM )
Ze hebben ook een fysieke winkel in Vuren.
Kwam ze ook al eerder tegen. Lijkt me ook kijkende naade andere 2 een goede webshop.
For millions of years mankind lived just like the animals Then something happened which unleashed the power of our imagination We learned to talk --.Instagram >> spellennard
Fawful
Door Fawful (980 reacties) op 24-09-2025 12:09
( PM )
Een tijdje terug ook een spel besteld en kreeg netjes mails van alle ontwikkelingen en had het de volgende dag in huis. Dus in mijn ervaring betrouwbaar en snel.
https://boardgamegeek.com/user/Fawful
PBJ85
Door PBJ85 (409 reacties) op 24-09-2025 12:36
( PM )
http://nl.trustpilot.com/review/kapiteinspel.nl

trustpilot approved
For millions of years mankind lived just like the animals Then something happened which unleashed the power of our imagination We learned to talk --.Instagram >> spellennard
Door Luckycas (44 reacties) op 24-09-2025 16:16
( PM )
Vorige maand voor het eerst besteld en ook goede ervaring. Snel en goed verstuurd met PostNL en updates bij iedere stap. Stuur je ook nog even een PB
RemingtonInk
Door RemingtonInk (1179 reacties) op 24-09-2025 17:00
( PM )
Klinkt goed. Thanks iedereen!
Streetnerd
Door Streetnerd (993 reacties) op 25-02-2026 18:54
( PM )
Gister spel besteld, vandaag ontvangen. Top service! AHOY!
=)
Door Blastoys (28 reacties) op 26-02-2026 01:12
( PM )
Mij hebben ze aan boord als klant! ⚓️ Bestelling netjes ingepakt en goed verscheept.
Door Peters (222 reacties) op 27-02-2026 15:20
( PM )
Zeer tevreden!
KapiteinSpel
Door KapiteinSpel (4 reacties) op 21-05-2026 00:43
( PM )
Quote:
Ze hebben ook een fysieke winkel in Vuren.
Kwam ze ook al eerder tegen. Lijkt me ook kijkende naade andere 2 een goede webshop.
Gepost door: PBJ85 op 24-09-2025 12:06

Kleine correctie hierop, we hebben geen fysieke winkel.
Bron: ik run de webshop
PBJ85
Door PBJ85 (409 reacties) op 21-05-2026 06:49
( PM )
Quote:
[..]

Kleine correctie hierop, we hebben geen fysieke winkel.
Bron: ik run de webshop

Gepost door: KapiteinSpel op 21-05-2026 00:43

Excuus!

Kleine vraag is er een mogelijkheid om de webshop prijzen ook hier op Budget te krijgen?
For millions of years mankind lived just like the animals Then something happened which unleashed the power of our imagination We learned to talk --.Instagram >> spellennard
KapiteinSpel
Door KapiteinSpel (4 reacties) op 22-05-2026 10:01
( PM )
Geen excuses nodig hoor
Prijzen op Budget krijgen lijkt me een prima plan, maar ik weet niet hoe/wie/wat daarvoor nodig is...
Door Omgkittens (13 reacties) op 22-05-2026 11:19
( PM )
Hier ook enkel goede ervaringen. Dag na aankoop gaat er toevallig nog stuk van de prijs. Heb dit gemeld en onmiddelijk tegoed gekregen. Top service!
Door Placebo (227 reacties) op 22-05-2026 13:15
( PM )
Hier ook een positieve ervaring. Spellen waren in de sale erg aantrekkelijk geprijsd en werden snel verzonden. Pakket was aardig goed ingepakt.

Enige opmerking die ik heb (en dit voelt ondankbaar / als muggenziften): Het spel wat ik besteld had was door de uitgever voorzien van de welbekende plakkers i.p.v. shrinkwrap. Hiermee wordt een paar gram plastic bespaard. Er werd door Kapitein Spel merchandise meegestuurd. Een 3D-geprint tokenbakje. Hartstikke leuk natuurlijk maar ik ga deze niet gebruiken want ik heb al bakjes en houd niet van dingen met reclame erop. Da's 25 gram 'plastic' wat nu naar de kringloop gaat (om daar de reclame te verspreiden ) maar bij sommige mensen waarschijnlijk in de vuilnisbak belandt. Misschien is het een optie om een keuzevakje toe te voegen bij de bestelling of mensen dit bakje al dan niet willen hebben? (Niet bedoeld als kritiek maar puur als feedback.)
Streetnerd
Door Streetnerd (993 reacties) op 22-05-2026 14:23
( PM )
Gister weer een bestelling geplaatst, vandaag ontvangen. snelle service.

(alleen postnl gooide pakket over de schutting, gelukkig geen schade)
=)
Hedgehog
Door Hedgehog (1408 reacties) op 23-05-2026 10:46
( PM )
Quote:
Gister weer een bestelling geplaatst, vandaag ontvangen. snelle service.

(alleen postnl gooide pakket over de schutting, gelukkig geen schade)
Gepost door: Streetnerd op 22-05-2026 14:23

Ooit zag ik de bui al hangen als iets bezorgd werd door DHL of DPD. Altijd te laat, of andere klachten mbt. de bezorging. Tegenwoordig heb ik alles liever dan PostNL en is het bij partijen als DHL en DPD prima in orde. Kan iets persoonlijks/regionaal zijn, maar waar het eerder nog een golfbeweging was, is de post- en pakketbezorging door PostNL al een jaar matig tot slecht hier. Maar ja, first world problems 😎
KapiteinSpel
Door KapiteinSpel (4 reacties) op 01-06-2026 10:54
( PM )
Quote:
Misschien is het een optie om een keuzevakje toe te voegen bij de bestelling of mensen dit bakje al dan niet willen hebben? (Niet bedoeld als kritiek maar puur als feedback.)
Gepost door: Placebo op 22-05-2026 13:15

Supergoede feedback! Dit gaan we zeker implementeren, want zo kunnen we onze custom dobbelstenen en dice towers ook een kans geven. Of, zoals je zelf al zegt, de optie 'no thanks' aanbieden.
KapiteinSpel
Door KapiteinSpel (4 reacties) op 01-06-2026 10:57
( PM )
Quote:
[..]

Ooit zag ik de bui al hangen als iets bezorgd werd door DHL of DPD. Altijd te laat, of andere klachten mbt. de bezorging. Tegenwoordig heb ik alles liever dan PostNL en is het bij partijen als DHL en DPD prima in orde. Kan iets persoonlijks/regionaal zijn, maar waar het eerder nog een golfbeweging was, is de post- en pakketbezorging door PostNL al een jaar matig tot slecht hier. Maar ja, first world problems 😎
Gepost door: Hedgehog op 23-05-2026 10:46

Dit is echt volledig afhankelijk van de bezorger. Bij Streetnerd wordt het pakket over de schutting gegooid, andere PostNL-bezorgers gaan alle buren af totdat ze het pakket veilig kwijt kunnen. Het blijft mensenwerk.
Linnsane
Door Linnsane (739 reacties) op 01-06-2026 16:26
( PM )
Quote:
Geen excuses nodig hoor
Prijzen op Budget krijgen lijkt me een prima plan, maar ik weet niet hoe/wie/wat daarvoor nodig is...
Gepost door: KapiteinSpel op 22-05-2026 10:01

Even mailen naar info@budgetspelen.nl
Once Upon A Time...
[Begin] |1(1) [Eind]