Volg ons op Bluesky Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

[TK] Opruiming spellenkast!

[Begin] |1(1) [Eind]
Door Rizzyy (162 reacties) op 11-05-2026 13:47
( PM )
Hallo,

Ik ben de spellenkast weer eens aan het opruimen. Onderstaande spellen mogen op zoek naar een nieuwe eigenaar. Spellen zijn allemaal in uitstekende staat en compleet. Bij interesse stuur een pm, de prijs komen we vast wel uit. Ophalen kan in Zeist/Utrecht. Foto's kan op aanvraag!

Alles aan Boord
Archeos Society
Bonsai
City of Spies: Estoril 1942
Clever Dobbel zo Clever
Clever tot de 3e macht
Crystallo
Deus (Nieuw)
Dive
Dobbelland
Dragon Market
Dungeonology (Nieuw)
Evergreen (Nieuw)
Exploding Kittens + Exploding Kittens - 2 spelers editie
Fairy Tile
Flippermania (DE)
Galileo Project
Haba Einhorn Glitzerglück - Eine Party für Rosalie
Herrlof
In Too Deep
Kiekeboe
Kobito
Lang Leve de Koning (Nieuw)
Ligretto Kids
Little Town
Mariposas
Masters of Renaissance: Lorenzo il Magnifico – The Card Game
Medieval Academy
Metropolis
Monopoly Deal
Monsieur Carrousel
Monuments Deluxe (Nieuw)
My City: Roll & Build
Nunatak (Nieuw)
One Card Wonder (Nieuw)
Origami
Origins First builders
Overbooked
Pandemic Hot Zone Europa
Pandemic Rapid Response
Princess Legend
Pyramido
Reef
Silver & Gold
Taco Kitten Pizza
Terracotta Army
The River
The Specialists
Time Collectors
Torres
Troll and Dragon
Troyes Dice
Unstable Unicorns
Via Magica
Vivid Memories
Zapotec
Zinga


Verkocht voor:
Marabunta €4
Sobek €11
New York Zoo + insert €19
De Kwakzalvers van Kakelenburg: Junior €19
Azul: De Ramen van Sintra €14
Power Plants €16
Gingerbread House €7,50
Tabannusi: Builders of Ur (Nieuw) €20

Last edited on: 15-05-2026 11:08
Door Rizzyy (162 reacties) op 11-05-2026 13:48
( PM )
bump?
RemingtonInk
Door RemingtonInk (1179 reacties) op 11-05-2026 16:54
( PM )
Niks voor mij maar dank voor het delen! Voor wie wel geinteresseerd is: betreft het alleen verzenden of kan het ook opgehaald worden? En zo ja, waar?


PS: Voor een iets groter kans van slagen zou ik adviseren om richt-/vraagprijzen bij elk spel te vermelden. Voor sommigen kan het namelijk uberhaupt een drempel zijn om een PM te sturen, en al helemaal als het moeilijk is om te in schieten welke smaakje verkoper je bent (smaakje "ik verkoop ze voor redelijke prijzen" vs smaakje "ik heb x betaald toen ie nieuw was dus ik verwacht 99% van dat bedrag nu ook weer te vangen").
Door Rizzyy (162 reacties) op 15-05-2026 11:08
( PM )
Dank voor de tip, ophalen Zeist/Utrecht toegevoegd en ik heb nu genoemd waarvoor spellen inmiddels al zijn verkocht, volgens mij geeft dat voldoende indicatie. Wat ik al zei, n.a.v. een contact komen we er vast wel uit .


Quote:
Niks voor mij maar dank voor het delen! Voor wie wel geinteresseerd is: betreft het alleen verzenden of kan het ook opgehaald worden? En zo ja, waar?


PS: Voor een iets groter kans van slagen zou ik adviseren om richt-/vraagprijzen bij elk spel te vermelden. Voor sommigen kan het namelijk uberhaupt een drempel zijn om een PM te sturen, en al helemaal als het moeilijk is om te in schieten welke smaakje verkoper je bent (smaakje "ik verkoop ze voor redelijke prijzen" vs smaakje "ik heb x betaald toen ie nieuw was dus ik verwacht 99% van dat bedrag nu ook weer te vangen").
Gepost door: RemingtonInk op 11-05-2026 16:54
[Begin] |1(1) [Eind]