Dag allemaal,
Verkopen is voor mij, ondanks mijn wat gevorderde leeftijd, nieuw. Meestal koop ik. Het nadeel van al dat kopen is dat het op een gegeven moment zoveel wordt dat je niet eens meer aan spelen toekomt. Vandaar maar eens een opruiming. Deze advertentie staat ook op Marktplaats, maar daar verdwijn je vrij snel naar de achtergrond.
Gezien het gedoe dat om de hoek komt kijken bij verzenden, heb ik een enorme voorkeur voor afhalen (in Schiedam). Met de huidige prijzen bij de pomp kan ik me ook voorstellen dat wanneer je in Groningen of Maastricht woont je verzenden toch een aantrekkelijkere optie vindt. Vanwege mijn eigen ervaringen doe ik dat alleen aangetekend (kosten zijn rond de 11,- geloof ik). Daarbij moet er een doos en verpakkingsmateriaal gekocht worden en dat was verrassend duur bij de lokale Primera (11,5
. Die laatste kosten zijn in de prijs verwerkt.
Kosten voor verzenden en het bijhorende risico zijn voor de koper. (bedankt voor de tip, RemingtonInk!)
In verband met uitpuilende bordspellenkasten gaat er het een en ander in de verkoop:
The 7th Continent (incl. miniaturen) en (ongeopende) replacement cards: 50,-
Gloomhaven (1ste editie, wel geopend nooit gespeeld, stickers dus ook niet gebruikt): 85,-
Scythe plus The Wind Gambit expansion: 50,-
Bardsung plus The Lost Levels expansion: 125,-
Mansions of Madness: 50,-
ISS Vanguard plus The Lost Fleet en Close Encounters: 175,-
Joan of Arc plus Reliquary Box Expansion: 100,-
Ark Nova: 40,-
Wayfarers of the south Tigris: 40,-
Dungeons of Draggmar: 50,-
Tainted Grail The Fall of Avalon plus Stretch Goals en Monsters of Avalon: 150,-
Tainted Grail Kings of Ruin Excalibur Pledge (sundrop) en extra’s (zie foto’s van de pledge): 250,-
Nemesis Retaliation (3de deel) Military Pledge plus extra’s (zie foto’s van de pledge): 300,-
Hijacked: 35,-
Legacy of Yu: 30,-
Zombicide (met een beetje pijn in mijn hart)
Zombicide Prison Outbreak: 50,-
Zombicide Angry Neighbours: 50,-
Zombicide Toxic City Mall: 50,-
Zombicide Undead or Alive plus Dead West: 250,- (deels geschilderd)
Zombicide Marvel Zombies plus Clash of the sinister six en Artist's Special Edition Set: 100,-
Zombicide X-Men Resistance: 75,-
Zombicide Black Plague plus Wulfsburg, Murder of Crowz en Zombie Bosses Abomination Pack: 125,- gereserveerd
Zombicide Invader plus Black Ops en Comic Book Extra's Vol. 2: 150,-
Zombicide Army of the Dead: 75,-
Zombicide Second Edition plus Reboot Box, Fort Hendrix, Rio Z Janeiro, Upgrade Kit, Special Guest Star Sean A Murray e Danny Trejo: 500,-
Zombicide White Death plus Frozen Fortress: 250,-
Zombicide Box of Zombies Sets 2, 3 en 4: 50,-
Handig om te weten:
De spellen die hierboven als set staan worden ook alleen als set verkocht. De core game is meestal veel minder waard zonder de stretch goals of de uitbreidingen en laten die core games nou meestal ook de meeste plek in beslag nemen. Het gaat me meer om de ruimte die vrijgemaakt wordt dan om het geld. De spellen moeten niet weg, maar mogen wel weg. Absurd lage biedingen kun je achterwege laten, dit zijn al vrij scherpe en realistische prijzen.
Alles is (uit nieuwsgierigheid) geopend geweest, maar het meeste is niet gespeeld. Dat geldt niet voor The Witcher, Black Plague, Wulfsburg, Prison Outbreak, Angry Neighbours en Toxic City Mall. Die dozen hebben gebruikssporen, maar ze zitten ook weer niet met duct tape aan elkaar.
Alle foto's zijn te zien bij de Marktplaatsadvertentie: http://link.marktplaats.nl/m2403143909.
Mocht je ergens extra foto’s van willen zien, laat het weten.
Verkocht:
Heroquest plus 3 uitbreidingen
Tamashii plus Owlman
Nemesis plus Aftermath en medic
Resident Evil plus extra dice
The Witcher
Zombicide Grewn Horde plus Horde Box
Edit: ISS Vanguard was wel heel erg laag geprijsd, 25,- bij opgeteld. Van 150,- naar 175,-.
Last edited on: 29-05-2026 19:52
Last edited on: 29-05-2026 19:55
Last edited on: 29-05-2026 21:46
Last edited on: 29-05-2026 21:48
Last edited on: 29-05-2026 23:03
Last edited on: 29-05-2026 23:56
Last edited on: 29-05-2026 23:58
Last edited on: 30-05-2026 11:57
Last edited on: 30-05-2026 13:44
Last edited on: 30-05-2026 15:08
Last edited on: 05-06-2026 10:48
Last edited on: 05-06-2026 22:50
Last edited on: 05-06-2026 22:54
Last edited on: 06-06-2026 11:51
Last edited on: 07-06-2026 13:57
Verkopen is voor mij, ondanks mijn wat gevorderde leeftijd, nieuw. Meestal koop ik. Het nadeel van al dat kopen is dat het op een gegeven moment zoveel wordt dat je niet eens meer aan spelen toekomt. Vandaar maar eens een opruiming. Deze advertentie staat ook op Marktplaats, maar daar verdwijn je vrij snel naar de achtergrond.
Gezien het gedoe dat om de hoek komt kijken bij verzenden, heb ik een enorme voorkeur voor afhalen (in Schiedam). Met de huidige prijzen bij de pomp kan ik me ook voorstellen dat wanneer je in Groningen of Maastricht woont je verzenden toch een aantrekkelijkere optie vindt. Vanwege mijn eigen ervaringen doe ik dat alleen aangetekend (kosten zijn rond de 11,- geloof ik). Daarbij moet er een doos en verpakkingsmateriaal gekocht worden en dat was verrassend duur bij de lokale Primera (11,5
. Die laatste kosten zijn in de prijs verwerkt.Kosten voor verzenden en het bijhorende risico zijn voor de koper. (bedankt voor de tip, RemingtonInk!)
In verband met uitpuilende bordspellenkasten gaat er het een en ander in de verkoop:
The 7th Continent (incl. miniaturen) en (ongeopende) replacement cards: 50,-
Gloomhaven (1ste editie, wel geopend nooit gespeeld, stickers dus ook niet gebruikt): 85,-
Scythe plus The Wind Gambit expansion: 50,-
Bardsung plus The Lost Levels expansion: 125,-
Mansions of Madness: 50,-
ISS Vanguard plus The Lost Fleet en Close Encounters: 175,-
Joan of Arc plus Reliquary Box Expansion: 100,-
Ark Nova: 40,-
Wayfarers of the south Tigris: 40,-
Dungeons of Draggmar: 50,-
Tainted Grail The Fall of Avalon plus Stretch Goals en Monsters of Avalon: 150,-
Tainted Grail Kings of Ruin Excalibur Pledge (sundrop) en extra’s (zie foto’s van de pledge): 250,-
Nemesis Retaliation (3de deel) Military Pledge plus extra’s (zie foto’s van de pledge): 300,-
Hijacked: 35,-
Legacy of Yu: 30,-
Zombicide (met een beetje pijn in mijn hart)
Zombicide Prison Outbreak: 50,-
Zombicide Angry Neighbours: 50,-
Zombicide Toxic City Mall: 50,-
Zombicide Undead or Alive plus Dead West: 250,- (deels geschilderd)
Zombicide Marvel Zombies plus Clash of the sinister six en Artist's Special Edition Set: 100,-
Zombicide X-Men Resistance: 75,-
Zombicide Black Plague plus Wulfsburg, Murder of Crowz en Zombie Bosses Abomination Pack: 125,- gereserveerd
Zombicide Invader plus Black Ops en Comic Book Extra's Vol. 2: 150,-
Zombicide Army of the Dead: 75,-
Zombicide Second Edition plus Reboot Box, Fort Hendrix, Rio Z Janeiro, Upgrade Kit, Special Guest Star Sean A Murray e Danny Trejo: 500,-
Zombicide White Death plus Frozen Fortress: 250,-
Zombicide Box of Zombies Sets 2, 3 en 4: 50,-
Handig om te weten:
De spellen die hierboven als set staan worden ook alleen als set verkocht. De core game is meestal veel minder waard zonder de stretch goals of de uitbreidingen en laten die core games nou meestal ook de meeste plek in beslag nemen. Het gaat me meer om de ruimte die vrijgemaakt wordt dan om het geld. De spellen moeten niet weg, maar mogen wel weg. Absurd lage biedingen kun je achterwege laten, dit zijn al vrij scherpe en realistische prijzen.
Alles is (uit nieuwsgierigheid) geopend geweest, maar het meeste is niet gespeeld. Dat geldt niet voor The Witcher, Black Plague, Wulfsburg, Prison Outbreak, Angry Neighbours en Toxic City Mall. Die dozen hebben gebruikssporen, maar ze zitten ook weer niet met duct tape aan elkaar.
Alle foto's zijn te zien bij de Marktplaatsadvertentie: http://link.marktplaats.nl/m2403143909.
Mocht je ergens extra foto’s van willen zien, laat het weten.
Verkocht:
Heroquest plus 3 uitbreidingen
Tamashii plus Owlman
Nemesis plus Aftermath en medic
Resident Evil plus extra dice
The Witcher
Zombicide Grewn Horde plus Horde Box
Edit: ISS Vanguard was wel heel erg laag geprijsd, 25,- bij opgeteld. Van 150,- naar 175,-.
Last edited on: 29-05-2026 19:52
Last edited on: 29-05-2026 19:55
Last edited on: 29-05-2026 21:46
Last edited on: 29-05-2026 21:48
Last edited on: 29-05-2026 23:03
Last edited on: 29-05-2026 23:56
Last edited on: 29-05-2026 23:58
Last edited on: 30-05-2026 11:57
Last edited on: 30-05-2026 13:44
Last edited on: 30-05-2026 15:08
Last edited on: 05-06-2026 10:48
Last edited on: 05-06-2026 22:50
Last edited on: 05-06-2026 22:54
Last edited on: 06-06-2026 11:51
Last edited on: 07-06-2026 13:57
Hoi Joeri, welcome to the grind!
Sommige spellen brengen me in verleiding maar ik houd toch de hand op de knip (ben de Lands of Evershade all-in aan het eyen
). Wat vragen en tips:
Q1) Witcher "Deluxe" Edition komt voor zover ik weet met ook miniatures van de monsters maar was destijds retail voor 150 euro te koop, dus je vraagprijs van 75 doet mij vermoeden dat dit de standaard retail versie is, klopt dat? D.w.z. met minis voor de characters maar sans monsters.
Q1) Nemesis Retaliation is neem ik aan niet sundrop? En bedoel je met extra's de 3x Untold Stories comics? Kon op marktplaats geen foto vinden van Nemesis Retaliation (naast de screenshot van de comics).
T1) V.w.b. verzenden zet ik in mijn advertenties altijd dat zowel de kosten "als het risico" altijd voor de koper zijn (ophalen is bij mij altijd mogelijk). Aangetekend verzenden 11 euro is bijna het dubbele van bijvoorbeeld een DHL, maar ik snap dat het een ruk gevoel is (ook als verkoper zijnde) als het fout gaat.
T2)Tenslotte qua verpakkingsmateriaal hergebruik ik vaak de dozen/vulmateriaal waar mijn nieuwe bestellingen in binnen komen
en daarnaast heb ik 1-2 rollen van deze in huis: http://www.action.com/nl-nl/p/2565823/noppenfolie-op-rol/ (en ik gebruik 50mm Tesa verpakkingstape welke ik bij de AH haal, al zal je voor tape hoogstwaarschijnlijk goedkopere alternatieven hebben).
Sommige spellen brengen me in verleiding maar ik houd toch de hand op de knip (ben de Lands of Evershade all-in aan het eyen
). Wat vragen en tips:Q1) Witcher "Deluxe" Edition komt voor zover ik weet met ook miniatures van de monsters maar was destijds retail voor 150 euro te koop, dus je vraagprijs van 75 doet mij vermoeden dat dit de standaard retail versie is, klopt dat? D.w.z. met minis voor de characters maar sans monsters.
Q1) Nemesis Retaliation is neem ik aan niet sundrop? En bedoel je met extra's de 3x Untold Stories comics? Kon op marktplaats geen foto vinden van Nemesis Retaliation (naast de screenshot van de comics).
T1) V.w.b. verzenden zet ik in mijn advertenties altijd dat zowel de kosten "als het risico" altijd voor de koper zijn (ophalen is bij mij altijd mogelijk). Aangetekend verzenden 11 euro is bijna het dubbele van bijvoorbeeld een DHL, maar ik snap dat het een ruk gevoel is (ook als verkoper zijnde) als het fout gaat.
T2)Tenslotte qua verpakkingsmateriaal hergebruik ik vaak de dozen/vulmateriaal waar mijn nieuwe bestellingen in binnen komen
en daarnaast heb ik 1-2 rollen van deze in huis: http://www.action.com/nl-nl/p/2565823/noppenfolie-op-rol/ (en ik gebruik 50mm Tesa verpakkingstape welke ik bij de AH haal, al zal je voor tape hoogstwaarschijnlijk goedkopere alternatieven hebben).
Hoi RemingtonInk,
Dank voor het welkom heten. De hand op de knip had ik destijds ook wat vaker moeten doen... De tips ben ik zeer dankbaar voor! Ik schrok een beetje toen ik vanmorgen nog even 11,- extra neer kon leggen voor een rol bubbetjesfolie en een doos die alleen goed te vouwen was na een studie wiskunde. DHL in mijn woonplaats (Schiedam) heb ik hele slechte ervaringen mee, dus die gebruik ik liever niet. Die 6 euro verschil vind ik het besparen van een hoop ellende wel waard. Ik wacht al een jaar of 7 op Rising Sun die ik voor 100,- 2de hands op Marktplaats kocht. Nooit gekregen, nooit vergoed.
Wij hebben hier een behoorlijke fanatieke papierophaalservice waarvan het opgehaalde bedrag naar de oude basisschool van mijn kinderen gaat. Dus daar verdwenen de dozen meestal heen en nu zit ik met het probleem dat ik niets nieuws wil kopen en er dus ook geen dozen meer binnenkomen
Maar dat wordt wel opgelost.
A1) Nee, dit is echt de versie met Witchers en alle monsters (geschilderd, maar niet door mij). Deze heb ik van een vriend gekocht en wordt dus derdehands. Vandaar de zachte prijs. Alles is overigens nog in uitstekende staat, de kaarten zijn allemaal gesleeved. Er is al interesse en tijdens het verzoek voor wat meer foto's kwam ik erachter dat er een token ontbreekt. Dat rechtvaardigt de prijs nog meer. Hier kun je foto's vinden: http://imgur.com/a/4cpERLj Op een van de laatste foto's zie je de token die ontbreekt (vooralsnog).
A2) Dat is niet de sundrop versie. Het gaat om de Military Pledge en inderdaad de 3 comics en een dice tray. Nu zie ik meteen dat ik vergeten ben de medic te benoemen bij de normale nemesis... Foto's van de pledge heb ik toegevoegd aan het Imguralbum hierboven. Mocht een potentiële koper sundrop mooi vinden, dan krijgt hij/zij er een spuitbus van Citadel bij, wat verf (ook van Citadel) en een paar kwasten (niet van Citadel). De Kings of Ruin is overigens wel in sundrop. Ik vind het het extra bedrag niet waard. Zeker met spellen die niet zo heel veel mini's hebben is shaden zo gedaan en meestal nog een stuk mooier ook.
Nogmaals dank voor je uitgebreide bericht en (iedereen) een bijzonder fijn weekend gewenst!
Gr Joeri
Dank voor het welkom heten. De hand op de knip had ik destijds ook wat vaker moeten doen... De tips ben ik zeer dankbaar voor! Ik schrok een beetje toen ik vanmorgen nog even 11,- extra neer kon leggen voor een rol bubbetjesfolie en een doos die alleen goed te vouwen was na een studie wiskunde. DHL in mijn woonplaats (Schiedam) heb ik hele slechte ervaringen mee, dus die gebruik ik liever niet. Die 6 euro verschil vind ik het besparen van een hoop ellende wel waard. Ik wacht al een jaar of 7 op Rising Sun die ik voor 100,- 2de hands op Marktplaats kocht. Nooit gekregen, nooit vergoed.
Wij hebben hier een behoorlijke fanatieke papierophaalservice waarvan het opgehaalde bedrag naar de oude basisschool van mijn kinderen gaat. Dus daar verdwenen de dozen meestal heen en nu zit ik met het probleem dat ik niets nieuws wil kopen en er dus ook geen dozen meer binnenkomen
Maar dat wordt wel opgelost.A1) Nee, dit is echt de versie met Witchers en alle monsters (geschilderd, maar niet door mij). Deze heb ik van een vriend gekocht en wordt dus derdehands. Vandaar de zachte prijs. Alles is overigens nog in uitstekende staat, de kaarten zijn allemaal gesleeved. Er is al interesse en tijdens het verzoek voor wat meer foto's kwam ik erachter dat er een token ontbreekt. Dat rechtvaardigt de prijs nog meer. Hier kun je foto's vinden: http://imgur.com/a/4cpERLj Op een van de laatste foto's zie je de token die ontbreekt (vooralsnog).
A2) Dat is niet de sundrop versie. Het gaat om de Military Pledge en inderdaad de 3 comics en een dice tray. Nu zie ik meteen dat ik vergeten ben de medic te benoemen bij de normale nemesis... Foto's van de pledge heb ik toegevoegd aan het Imguralbum hierboven. Mocht een potentiële koper sundrop mooi vinden, dan krijgt hij/zij er een spuitbus van Citadel bij, wat verf (ook van Citadel) en een paar kwasten (niet van Citadel). De Kings of Ruin is overigens wel in sundrop. Ik vind het het extra bedrag niet waard. Zeker met spellen die niet zo heel veel mini's hebben is shaden zo gedaan en meestal nog een stuk mooier ook.
Nogmaals dank voor je uitgebreide bericht en (iedereen) een bijzonder fijn weekend gewenst!
Gr Joeri


Nieuws
Prijsreactie
Forum
Shopsurvey