Tot 50% korting op diverse bordspellen bij Intertoys

Vanaf deze week krijg je tot wel 50% korting op een flink aantal bordspellen op Intertoys.nl. Hieronder een lijst met de deals die vandaag van start zijn gegaan, maar het schijnt dat er de komende dagen steeds nog meer spellen zullen worden toegevoegd. Daarnaast zijn er diverse spellen die online niet (meer) verkrijgbaar zijn, maar in de winkels nog wel op te snorren zijn. Sowieso zijn er in de winkel nog meer aanbiedingen gaande.
Zie hieronder Een greep uit de spellen die we voorbij hebben zien komen. Komende dagen zullen we de laatste titels nog toevoegen zodra die bekend zijn. In de winkel zijn er nog meer aanbiedingen. Zie verder ook de actiepagina.

Intertoys Bordspelaanbiedingen online
Camel Up Cards 5,48
Saboteur het Duel 5,48
Twenty One 5,48
Jolly & Roger Kaartspel 6,48
Machi Koro: Metropool Kaartspel 6,98
Carcassone het Circus 8,98
Codenames Pictures 10,48
Fire Quest 10,48
Genius 11,48
Kingdomino 11,48
Leo moet naar de Kapper Bordspel 11,48
Qwixx het Duel 11,48
Speed Colors 11,48
Mexican Train Tin box 14,48
Scotland Yard 16,48
Monopoly Walt Disney 18,48

Catan Het Duel Big Box 34,98

Enkele deals in de winkel gespot, er zijn er nog meer:
Monopoly 80ste verjaardag 20,48
Tiny Tin Gesjaakt 2,48
Sushi Go 4,98
Qwirkle 4,98

Terra 14,48
De Ark is Vol 9,98

Zie ook Intertoys.nl.

Geplaatst door Yorn op 07-03-2018 10:58
Aantal keer bekeken: 1014

Reacties

Door Slick (126 reacties) op 07-03-2018 11:25
( PM )
In de winkels geldt een op=op regel, dus ik ben benieuwd naar de beweegredenen van Intertoys. Uitdunnen van hun assortiment? Zo oud zijn de meeste spellen nog niet eens, of zouden ze gewoon slecht verkopen?
Door Henri-Alexander (44 reacties) op 07-03-2018 11:32
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Zag het op het forum. Meteen enkele aanbevelingen naar de familie gestuurd.
Door Fantasyfreak (808 reacties) op 07-03-2018 15:32
( PM )
Quote:
In de winkels geldt een op=op regel, dus ik ben benieuwd naar de beweegredenen van Intertoys. Uitdunnen van hun assortiment? Zo oud zijn de meeste spellen nog niet eens, of zouden ze gewoon slecht verkopen?


Ik sta nu in de winkel en heb het nagevraagd, maar nee voor zover bekend stoppen ze niet met de spellen. Nu op=op maar ze verwachten ze gewoon weer terug te krijgen later.
Door Geert27 (242 reacties) op 07-03-2018 18:28
( PM )
Toch nog Great Western Trail en Splendor kunnen scoren, plus Camel Up Cards en Sushi Go voor mijn vakantie. Topdeal!
Door Slick (126 reacties) op 08-03-2018 10:34
( PM )
Quote:
[..]


Ik sta nu in de winkel en heb het nagevraagd, maar nee voor zover bekend stoppen ze niet met de spellen. Nu op=op maar ze verwachten ze gewoon weer terug te krijgen later.


Leuk dat je het gevraagd hebt! Dan vind ik het helemaal een leuke actie.
Door Playmaster (4 reacties) op 12-03-2018 15:07
( PM )
Net ook nog splendor en wat kleine spellen voor de kinderen kunnen scoren. Wel vreemd dat splendor op de site voor 32 euro staat.
Door MaryAnn (81 reacties) op 13-03-2018 13:59
( PM )
Iemand enig idee tot wanneer de actie loopt? Ik zie het nergens staan en m'n glazenbol is stuk..
Door Tourneur (38 reacties) op 30-04-2018 10:36
( PM )
Quote:
Iemand enig idee tot wanneer de actie loopt? Ik zie het nergens staan en m'n glazenbol is stuk..


Als je op de site bij een spel op "bekijk winkelvoorraad" klikt zul je bij sommige spelen nog steeds de afgekorte prijs zien (bv Great Western Trail). Dan is hij nog steeds voor die prijs in de winkels te koop.

Tip: je kan de winkel het spel naar een Intertoys bij jou in de buurt laten sturen. Sommige spellen zijn alleen nog bij een paar Intertoys filialen voorradig namelijk.