Volg ons op Facebook Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Prijswinnende-Spellen-Voordeelbundel bij 999 Games

Een nieuwe maand breekt aan en dat betekent dat 999 Games weer een mooie blog geschreven heeft. Dit keer staat de blog in het teken van prijswinnaars. De uitgever heeft inmiddels een mooi C.V. opgebouwd met prijswinnende bordspellen en daar duiken ze hier dieper op in.

Bij een nieuwe blog hoort ook een nieuwe voordeelbundel en dit keer bevat het pakket maar liefst drie prijswinnende spellen en zijn ze alle drie ook ijzersterk. In het pakket vindt je EXIT: de Verlaten Hut, De Crew: Op Weg Naar de 9e Planeet en Potion Explosion. Normaal betaal je hier €77,97 voor en nu slechts €59,99. Bestellen is hier mogelijk.

Geplaatst door Linnsane op 31-08-2020 18:39
Aantal keer bekeken: 1264

Reacties

Door Lucky Jack (65 reacties) op 31-08-2020 21:59
( PM )
Ik heb de betreffende spellen even bij een willekeurige webshop in de winkelmand gegooid, in dit geval The Playground omdat ik toevallig deze week daar heb besteld, dan kom ik op €59,20 uit voor deze selectie.

Altijd leuk zulke acties, maar nou niet direct een super deal.
Door Gradon (390 reacties) op 31-08-2020 22:43
( PM )
Ik dacht ook, ik heb alle 3 die spellen nieuw gekocht in de kast staan, maar ik heb er samen niet meer dan 40 euro aan uitgegeven...

Goede spellen wel (Exit nog niet gespeeld), maar geen extreem denderende aanbieding.
Door Hedgehog (355 reacties) op 01-09-2020 09:20
( PM )
Ik ben maar gestopt met dat commentaar te geven bij aanbiedingen van 999 Games, omdat ik anders als zo'n zuurpruim overkom. 😂

Misschien voldoen wij niet (meer) aan de doelgroep voor dit soort aanbiedingen, aangezien we vaak al één of meerdere van die spellen uit een bundel hebben. Of specifiek weten wat we wel/niet willen hebben en zo'n bundel dus eigenlijk niet interessant is.

Qua prijs willen ze misschien niet concurreren met retailers en webshops. De uitgever 'mist' natuurlijk een schakel in de keten, waardoor ze het per definitie goedkoper kunnen aanbieden. Uiteindelijk zijn de consumenten niet hun grootste klanten, maar de retailers/webshops, dus die kunnen ze beter te vriend houden. Tenminste, ik vermoed dus dat er zoiets achter zit.