Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Nieuw bij 999 Games en dé maand-aanbieding

Het lijkt wel alsof de bordspellen je vlak voor deze zomer om de oren vliegen. Vanuit 999 Games zijn er de afgelopen week weer meerdere leuke spellen uitgebracht.

De Crew: Missie Diepzee
De Crew: Missie Diepzee is een coöperatief kaartspel waarin de spelers samen proberen in meer dan 30 verschillende missies de diepzee te verkennen. Daarin slagen ze alleen als iedereen goed oplet en samenwerkt. Eén foute kaart kan einde missie betekenen. Bevat variant voor 2 spelers.

Wil je dit spannende spel aanschaffen? Daarvoor kun je tijdelijk alleen terecht bij geselecteerde speciaalzaken. Tevens is er een mooie win-actie waarbij je een heuse De Crew-mondkapje kunt winnen. Koop De Crew - Missie Diepzee bij de spellenspeciaalzaak bij jou in de buurt, maak een foto van de bon, mail deze naar winactie@999games.nl.



Carcassonne 20 jaar Jubileum Editie
Deze release kan jullie zeker niet ontgaan zijn vanwege de live-play en de win-actie hier op Budgetspelen.nl

Vier het 20-jarig bestaan van het klassieke Carcassonne met deze prachtige jubileumeditie! Carcassonne Jubileum bevat naast het basisspel vele extra’s, zoals de mini-uitbreidingen “De Rivier” en “De Abt”, nieuwe tegels en stickers om je meeples te versieren.
Carcassonne Jubileum zal gedurende de maand juni exclusief verkrijgbaar zijn bij onze Speciaalzaken (hierna ook bij overige winkels).



Carcassonne Big Box Aanbieding
We blijven even in de Carcassonne-sferen, want dit jarige bordspel viert een feestje. 999 Games heeft er een mooie blog over geschreven (hier te lezen). T/m 6 juli 2021 schaf je ook de Big Box van dit klassieke spel voordelig aan. Je betaalt tijdelijk slechts €44,99 in plaats van €59,95. Aanschaffen is hier mogelijk.



Chronicles of Crime: 1900
"Een bloedstollend spannend detectivespel in een historische setting. Kruip in de huid van journalist Victor Lavel en reis af naar het Parijs van begin 20e eeuw in deze losstaande editie van Chronicles of Crime. Parijs floreert en er zijn veel interessante verhalen te vertellen, maar jij bent vooral geïnteresseerd in moorden, ontvoeringen en berovingen. Met een politieagent als oom hoor je bij de eersten die van een misdrijf horen, maar ben je ook kundig genoeg om als eerste de dader te vinden?" Dit spannende spel ligt nu in de winkels.

Geplaatst door Linnsane op 11-06-2021 16:20
Aantal keer bekeken: 1294

Reacties

Door AngeloG (40 reacties) op 11-06-2021 17:53
( PM )
404 not found bij de link naar de speciaalzaken voor de crew.
Door Linnsane (341 reacties) op 11-06-2021 17:58
( PM )
Quote:
404 not found bij de link naar de speciaalzaken voor de crew.
hij doet het weer 😆
Door Hedgehog (731 reacties) op 11-06-2021 21:11
( PM )
Ik kots op dat speciaalzaken gelul. Webshops zijn ook echte ondernemers, die service en meerwaarde leveren. Ik ben klaar met dat gejank van de fysieke winkels over oneerlijke concurrentie. Dinosaurs will die. Hoop dat 999 games dat ook eens gaat inzien, maar blijkbaar zijn de (fysieke) retailers nog hun grootste inkomensbron.

Edit:
Overigens ga ik zowel De Crew als Carcassonne aanschaffen, maar bij een webshop zodra de 'ban' is opgeheven. Averechts effect op mij, maar mijn mening is onderhand wel duidelijk
Door Metroid_Dark_Sky (101 reacties) op 11-06-2021 23:39
( PM )
Had gehoopt een aankondiging van de Port Royal: Big Box in het Nederlands

Zag laatst inderdaad De Crew 2, liggen bij Subcultures. Wist niet eens dat deze pas later naar de Webshops gaat.
Door Lucky Jack (223 reacties) op 12-06-2021 10:08
( PM )
Quote:
Ik kots op dat speciaalzaken gelul. Webshops zijn ook echte ondernemers, die service en meerwaarde leveren. Ik ben klaar met dat gejank van de fysieke winkels over oneerlijke concurrentie. Dinosaurs will die.
Haha, lekker ongenuanceerd! Ik begrijp de sympathie voor de speciaalzaken, maar je hebt helemaal gelijk; webshops leveren vaak meer en betere service. Ik dacht laatst ook de lokale ondernemer te steunen door een boek in de boekhandel te kopen. Het was een verjaardagscadeau, dus ik vroeg of het geruild kon worden. Dat kon niet ... Sorry hoor, maar bij Bol.com kan ik ook mijn boeken gewoon binnen 30 dagen ruilen en dan wordt het zelfs nog bij je thuis opgehaald.

Dinosaurs will die.
Door Hedgehog (731 reacties) op 12-06-2021 10:32
( PM )
Quote:
[..]
Haha, lekker ongenuanceerd!
Ja is af en toe ook wel lekker hè
Door Flapperbol (575 reacties) op 13-06-2021 17:47
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Helemaal eens met Hedgehog en LuckyJack. Sommige fysieke winkels doen het bar slecht op gebied van service. Ik mag dan wel geen fysiek contact hebben met een webshop, maar de service die daar geboden wordt is vaak van een stuk hoger niveau.

Tijdje terug wilde ik de lokale Expert steunen (de slogan hier in het dorp is "Wees loyaal, koop lokaal!") en mijn Sonos One speakers daar aanschaffen.
Aangezien ik ze wilde integreren in m'n smarthome en ik niet zeker wist of het goed zou werken vroeg ik de verkoper over de retourvoorwaarden. "Nee meneer, zodra de speaker aan is geweest nemen we hem niet meer retour"....

Zak dan maar lekker in de stront met je fysieke winkel.

(Overigens contact gehad met zowel Coolblue als Sonos, en beide snapte niet waarom ze niet retour konden, aangezien de speaker simpel "gedeactiveerd" kan worden. Dus uiteindelijk voor de koude blauwe webshop gegaan )
Door Fantasyfreak (1176 reacties) op 13-06-2021 18:32
( PM )
Tja als het gaat om bordspellen kun je die meestal niet openen en dan retour sturen dus dat boeit mij in het geval van deze actie niet. Anders nemen ze ze hier lokaal gelukkig wel terug mits je de bon hebt.

Altijd vriendelijke mensen geweest voor mij, spelen zelf ook bordspellen en we wisselen ook weleens tips uit. Alleen ik ben een budgetspeler en het probleem is dat ze in webshops vaak veel goedkoper zijn. Dus daar wacht ik sowieso liever op. Als het echt overal dezelfde prijs is koop ik het wel lokaal.