En uiteraard bij genoeg interesse is het ook hier op het forum wel te regelen
Is volgens mij wel vaker gebeurd.
Create what you see. Create what you feel. Create what you have never seen. Just create.
Is volgens mij wel vaker gebeurd.
Create what you see. Create what you feel. Create what you have never seen. Just create.
Zijn er mensen die interesse hebben in upgraded tokens voor Quacks of Quedlinburg? Link!
Deze komen binnenkort weer beschikbaar en ik wil ze sowieso kopen. Wellicht dat de verzendkosten (en waarschijnlijk invoerkosten) gesplitst kunnen worden als er 2 setjes besteld kunnen worden
.
Deze komen binnenkort weer beschikbaar en ik wil ze sowieso kopen. Wellicht dat de verzendkosten (en waarschijnlijk invoerkosten) gesplitst kunnen worden als er 2 setjes besteld kunnen worden
.
Vind het wel vet, maar ik wil de uitbreiding nog dus dan kom je toch tokens te kort en volgens mij zaten daar ook nieuwe ingrediënten bij.
Create what you see. Create what you feel. Create what you have never seen. Just create.
Create what you see. Create what you feel. Create what you have never seen. Just create.
Wordt wel heel duur dan.
Ik heb een 3D printer en ben aan het testen. Zou dan stuk goedkoper uitkomen. Kruipen wel héél wat uren in haha :p
Ik heb een 3D printer en ben aan het testen. Zou dan stuk goedkoper uitkomen. Kruipen wel héél wat uren in haha :p
3d printer heb ik ook staan, maar daar ga je niet het resultaat van deze tokens mee bereiken (dit formaat tokens blijven namelijk met pla erg licht, maar ook de uiteindelijke kwaliteit komt niet in de buurt van de Geekup variant)
Daarnaast is de Basegame ook goedkoop te krijgen (Duitste versie is een tijdje terug €13 geweest dus valt het uiteindelijk ook wel weer mee.
Ik vind €40 voor betere tokens overigens een betere deal dan bijvoorbeeld een broken token insert waar je hetzelfde of zelfs meer voor kwijt bent :p
.
Daarnaast is de Basegame ook goedkoop te krijgen (Duitste versie is een tijdje terug €13 geweest dus valt het uiteindelijk ook wel weer mee.
Ik vind €40 voor betere tokens overigens een betere deal dan bijvoorbeeld een broken token insert waar je hetzelfde of zelfs meer voor kwijt bent :p
.
Uiteraard is de kwaliteit niet te vergelijken, maar de kostprijs ook niet.
Voor mij is het dat geld niet waard. Iedereen mag uiteraard doen wat ze willen. Er is vraag naar, dus waarom niet.
Voor mij is het dat geld niet waard. Iedereen mag uiteraard doen wat ze willen. Er is vraag naar, dus waarom niet.
Ze zijn inderdaad prachtig. Ik heb zelf ook het basisspel en de uitbreiding, maar ik ga er niet nog eens €40+ tegenaan gooien.
Koop maar allemaal tegelijk op Boardgameshop.nl, spaar je nog BGS punten ook voor korting op de bestelling daarna
Quote:
Koop maar allemaal tegelijk op Boardgameshop.nl, spaar je nog BGS punten ook voor korting op de bestelling daarna 
Gepost door: Boardgameshop op 01-06-2026 20:38

Gepost door: Boardgameshop op 01-06-2026 20:38
Leuk ook dat je iedereen op budgetspelen.nl een 30% kortings coupon op een hele bestelling geeft. En dan ook nog eens BGS punten er bovenop. Moet niet gekker worden.



Nieuws
Prijsreactie
Forum
Shopsurvey