Volg ons op Facebook Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Wingspan: OceaniŽ vliegt bijna de winkels binnen

Dit is een nieuwtje waar veel liefhebbers naar uit hebben gekeken: meer nieuws over de nieuwste uitbreiding van Wingspan! Naar verwachting kan Wiingspan: OceaniŽ voor de bordspelspelers hťt cadeau bij uitstek worden in de zak van Sinterklaas. Nog een maandje geduld dus...

"OceaniŽ bevat een scala aan bijzondere vogels uit OceaniŽ, nieuwe bonuskaarten, en een nieuwe voedselsoort, waardoor spelers in deze nieuwe omgeving verschillende strategieŽn kunnen verkennen. Verder biedt deze uitbreiding vogels met gele eigenschappen die een extra bonus aan het eind van het spel geven. doelen en een nieuwe kleur eitjes. De vogelkaarten in deze uitbreiding zijn zo ontworpen dat ze door de vogelkaarten van het basisspel en eventuele andere uitbreidingen kunnen worden geschud. Voor fans van Wingspan is dit zeker een uitbreiding om in de gaten te houden!" - aldus 999Games.

Nog niet bekend met het bordspel? Lees dan hier onze review nog even terug.

Geplaatst door Linnsane op 28-10-2020 16:48
Aantal keer bekeken: 781

Reacties

Door Geert27 (345 reacties) op 29-10-2020 09:59
( PM )
Ik wacht nog altijd op het moment dat 999 Games op de eigen website het basisspel weer op voorraad heeft. Wat duurt dat lang zeg!
Door Streetnerd (156 reacties) op 29-10-2020 10:54
( PM )
Quote:
Ik wacht nog altijd op het moment dat 999 Games op de eigen website het basisspel weer op voorraad heeft. Wat duurt dat lang zeg!


31 okt! volgens 999 games zelf.
Door Geert27 (345 reacties) op 29-10-2020 17:59
( PM )
Quote:
[..]


31 okt! volgens 999 games zelf.

Dat is te overzien! ;)
Door Videostar (113 reacties) op 29-10-2020 19:36
( PM )
Ä29,99
Gratis verzending vanaf Ä30
Door Streetnerd (156 reacties) op 29-10-2020 20:26
( PM )
Quote:
Ä29,99
Gratis verzending vanaf Ä30


was voorheen 20...
Door Buur (244 reacties) op 29-10-2020 23:06
( PM )
Quote:
Ik wacht nog altijd op het moment dat 999 Games op de eigen website het basisspel weer op voorraad heeft. Wat duurt dat lang zeg!

Ik zag Wingspan laatst gewoon nog in een speelgoedwinkel liggen.
Door Streetnerd (156 reacties) op 30-10-2020 07:33
( PM )
of gewoon bij wehkamp bestellen, waarom zou je op 999 wachten?
Door Linnsane (223 reacties) op 30-10-2020 13:52
( PM )
Quote:
of gewoon bij wehkamp bestellen, waarom zou je op 999 wachten?


Een kortingsbon via Thuisbezorgd.nl? Of punten sparen via het nieuwe spaarsysteem? ;)
Door Geert27 (345 reacties) op 31-10-2020 21:45
( PM )
Quote:
Ä29,99
Gratis verzending vanaf Ä30

Volgens mij doen ze niet zo lullig en is het bij Ä29,99 ook gratis verzenden. Bestelde van de week Tapestry: Plannen en Complotten en toen was er ook gratis verzending bij 29,99 (totdat ik een kortingscode gebruikte en toen nog een Dobbel Zo Clever scoreblok erbij heb moeten doen )