Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Scoor goedkope Bordspellen bij Bordspellenstapel.nl

Wat schetst onze verbazing? Bij menig bordspel komt Bordspellenstapel.nl als goedkoopste uit de bus. We zijn er even ingedoken en er zijn meerdere bordspellen voor een zeer leuke prijs op de website te scoren.

Wat dacht je van...
- Lost Ruins of Arnak €50,99
- De Crew: Missie Diepzee €9,99
- Carcassonne 20 jaar jubileum €25,99
- Lamaland €21,99
- Sheriff of Nottingham 2e editie €33,99
- Spookslot €18,99

Navigeren kost wat moeite, maar heb je een leuke deal gespot noem ze dan vooral hieronder in de comments. Neem gerust een kijkje op de website.

Verzendkosten binnen Nederland:
Tot € 20,00 – € 7,25
Vanaf € 20,00 – € 5,00
Boven € 100,00 – Gratis

Wat voor 16 uur besteld is, wordt meestal dezelfde dag nog verzonden.

Geplaatst door Linnsane op 21-07-2021 18:08
Aantal keer bekeken: 1523

Reacties

Door RemingtonInk (311 reacties) op 22-07-2021 09:20
( PM )
Wat mij opvalt is dat bij de retourformulier het telefoonnummer van speldorado.com benoemd wordt, en de website bijna een exacte kopie is. Zou natuurlijk simpelweg dezelfde websitebouwer kunnen zijn, maar ik denk dat ik wacht met bestellen tot de eerste shopsurvey de revue passeert.

http://www.bordspellenstapel.nl/retourformulier/
Door Zwaan (13 reacties) op 22-07-2021 10:02
( PM )
Het was mij ook opgevallen, maar daardoor vertrouw ik de website niet.

Het helpt ook niet dat als je naar "Over Bordspellenstapel" gaat er een tekst over de AVG staat, en dan ook nog met allemaal hoofdletters U.
Door Flapperbol (583 reacties) op 22-07-2021 10:04
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Sterker nog, als je naar https://www.bordspellenstapel.nl/avg/ gaat, kan je een digitale tour nemen door de Speldorado
Door Skull_kid (2245 reacties) op 22-07-2021 11:01
Rol: Forum Moderator
( PM )
Dat is inderdaad nogal gek. Ik ga het even intern bespreken!

Edit: even gecheckt bij Ktugach: beide winkels zijn van dezelfde eigenaar. Speldorado is de fysieke winkel waar ook LEGO verkocht wordt, Bordspellenstapel is alleen online en alleen bordspellen

Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!
Door RemingtonInk (311 reacties) op 22-07-2021 11:47
( PM )
Dank voor het uitzoeken! Wel grappig dat de prijzen van de producten en de verzendkosten structuur verschillend zijn tussen de twee shops, maar vermoedelijk zijn dan in de productprijzen van speldorado al een deel van de verzendkosten verwerkt.

Zelf vind ik het fijner als het is opgesplitst, maar het leidt ook weer tot risico dat ik meer bestel om in aanmerking te komen voor "gratis/goedkoper" verzenden.
Door Hedgehog (841 reacties) op 22-07-2021 16:28
( PM )
Quote:
Edit: even gecheckt bij Ktugach: beide winkels zijn van dezelfde eigenaar. Speldorado is de fysieke winkel waar ook LEGO verkocht wordt, Bordspellenstapel is alleen online en alleen bordspellen

Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!

Zou best kunnen, maar volgens de KvK zijn het twee verschillende eenmanszaken. Te herleiden naar de persoon, dus dat ga ik hier verder niet plaatsen. Rekeningnummer en BTW-nummer (godzijdank niet meer je BSN nummer + B01 bij eenmanszaken 🤐) zijn wel op beide sites van Speldorado.

Bij mij zouden normaal de alarmbellen gaan rinkelen, maar blijkbaar is dit dus wel zuivere koffie. Zou lekker twee aparte BV's oprichten, maar wie ben ik 😉
Door Zwaan (13 reacties) op 23-07-2021 08:02
( PM )
Goed om te weten dat het is uitgezocht, op den duur minder goed voor mijn portemonnee

Hoop voor de eigenaar dat die tijd vindt om het op de website te verduidelijken, levert denk ik direct klanten op.