Volg ons op Youtube Volg ons op Instagram Abonneer op onze RSS

Scoor goedkope Bordspellen bij Bordspellenstapel.nl

Wat schetst onze verbazing? Bij menig bordspel komt Bordspellenstapel.nl als goedkoopste uit de bus. We zijn er even ingedoken en er zijn meerdere bordspellen voor een zeer leuke prijs op de website te scoren.

Wat dacht je van...
- Lost Ruins of Arnak €50,99
- De Crew: Missie Diepzee €9,99
- Carcassonne 20 jaar jubileum €25,99
- Lamaland €21,99
- Sheriff of Nottingham 2e editie €33,99
- Spookslot €18,99

Navigeren kost wat moeite, maar heb je een leuke deal gespot noem ze dan vooral hieronder in de comments. Neem gerust een kijkje op de website.

Verzendkosten binnen Nederland:
Tot € 20,00 – € 7,25
Vanaf € 20,00 – € 5,00
Boven € 100,00 – Gratis

Wat voor 16 uur besteld is, wordt meestal dezelfde dag nog verzonden.

Geplaatst door Linnsane op 21-07-2021 18:08
Aantal keer bekeken: 2725

Reacties

Door RemingtonInk (376 reacties) op 22-07-2021 09:20
( PM )
Wat mij opvalt is dat bij de retourformulier het telefoonnummer van speldorado.com benoemd wordt, en de website bijna een exacte kopie is. Zou natuurlijk simpelweg dezelfde websitebouwer kunnen zijn, maar ik denk dat ik wacht met bestellen tot de eerste shopsurvey de revue passeert.

http://www.bordspellenstapel.nl/retourformulier/
Door Zwaan (16 reacties) op 22-07-2021 10:02
( PM )
Het was mij ook opgevallen, maar daardoor vertrouw ik de website niet.

Het helpt ook niet dat als je naar "Over Bordspellenstapel" gaat er een tekst over de AVG staat, en dan ook nog met allemaal hoofdletters U.
Door Flapperbol (593 reacties) op 22-07-2021 10:04
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Sterker nog, als je naar https://www.bordspellenstapel.nl/avg/ gaat, kan je een digitale tour nemen door de Speldorado
Door Skull_kid (2286 reacties) op 22-07-2021 11:01
Rol: Forum Moderator
( PM )
Dat is inderdaad nogal gek. Ik ga het even intern bespreken!

Edit: even gecheckt bij Ktugach: beide winkels zijn van dezelfde eigenaar. Speldorado is de fysieke winkel waar ook LEGO verkocht wordt, Bordspellenstapel is alleen online en alleen bordspellen

Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!
Door RemingtonInk (376 reacties) op 22-07-2021 11:47
( PM )
Dank voor het uitzoeken! Wel grappig dat de prijzen van de producten en de verzendkosten structuur verschillend zijn tussen de twee shops, maar vermoedelijk zijn dan in de productprijzen van speldorado al een deel van de verzendkosten verwerkt.

Zelf vind ik het fijner als het is opgesplitst, maar het leidt ook weer tot risico dat ik meer bestel om in aanmerking te komen voor "gratis/goedkoper" verzenden.
Door Hedgehog (940 reacties) op 22-07-2021 16:28
( PM )
Quote:
Edit: even gecheckt bij Ktugach: beide winkels zijn van dezelfde eigenaar. Speldorado is de fysieke winkel waar ook LEGO verkocht wordt, Bordspellenstapel is alleen online en alleen bordspellen

Het is niet helemaal (lees: helemaal niet) duidelijk dat ze iets met elkaar van doen hebben en dat creëert verwarring. Daar zouden ze iets aan moeten doen!

Zou best kunnen, maar volgens de KvK zijn het twee verschillende eenmanszaken. Te herleiden naar de persoon, dus dat ga ik hier verder niet plaatsen. Rekeningnummer en BTW-nummer (godzijdank niet meer je BSN nummer + B01 bij eenmanszaken 🤐) zijn wel op beide sites van Speldorado.

Bij mij zouden normaal de alarmbellen gaan rinkelen, maar blijkbaar is dit dus wel zuivere koffie. Zou lekker twee aparte BV's oprichten, maar wie ben ik 😉
Door Zwaan (16 reacties) op 23-07-2021 08:02
( PM )
Goed om te weten dat het is uitgezocht, op den duur minder goed voor mijn portemonnee

Hoop voor de eigenaar dat die tijd vindt om het op de website te verduidelijken, levert denk ik direct klanten op.
Door IngridV (12 reacties) op 27-07-2021 17:42
( PM )
Blijkbaar toch niet helemaal zuivere koffie... NIET BESTELLEN DAAR!
Vorige week een bestelling gedaan bij Bordspellenstapel, wat al moeizaam ging omdat er "geen verzendopties" beschikbaar waren. Uiteindelijk besteld via WhatsApp (gevonden via Google, want op de website/Facebook stond een verkeerd nummer). Ik moest mijn adres mailen, maar dan naar Speldorado.
Gelukkig was dat nog in orde. De bestelling heb ik ook ontvangen. Helaas hebben ze een verkeerd artikel gestuurd. Weer contact opgenomen via WhatsApp. Kon ik het terugsturen, ik zou m'n geld terugkrijgen en ook de kosten van het verzenden.
Na bijna een week gevraagd wanneer ik m'n geld terug zou krijgen. Antwoord: "Klopt, is overgemaakt, staat op je rekening".
Niet dus. Inmiddels heeft meneer me geblokkeerd op WhatsApp, berichten komen niet aan.
Geld is niet overgemaakt en gaat vermoedelijk ook niet meer gebeuren.
Aangifte volgt....
Door CandyShine (1079 reacties) op 27-07-2021 18:57
( PM )
Quote:
Blijkbaar toch niet helemaal zuivere koffie... NIET BESTELLEN DAAR!
Vorige week een bestelling gedaan bij Bordspellenstapel, wat al moeizaam ging omdat er "geen verzendopties" beschikbaar waren. Uiteindelijk besteld via WhatsApp (gevonden via Google, want op de website/Facebook stond een verkeerd nummer). Ik moest mijn adres mailen, maar dan naar Speldorado.
Gelukkig was dat nog in orde. De bestelling heb ik ook ontvangen. Helaas hebben ze een verkeerd artikel gestuurd. Weer contact opgenomen via WhatsApp. Kon ik het terugsturen, ik zou m'n geld terugkrijgen en ook de kosten van het verzenden.
Na bijna een week gevraagd wanneer ik m'n geld terug zou krijgen. Antwoord: "Klopt, is overgemaakt, staat op je rekening".
Niet dus. Inmiddels heeft meneer me geblokkeerd op WhatsApp, berichten komen niet aan.
Geld is niet overgemaakt en gaat vermoedelijk ook niet meer gebeuren.
Aangifte volgt....

Nou ja IngridV wat bizar joh! We gaan dit nieuwsbericht van de website halen, want dit klinkt niet goed en we willen niet meer mensen hebben die dit meemaken natuurlijk.
Zou je bovenstaand bericht nog in de shopsurvey kunnen zetten? Bordspellenstapel shopsurvey
Dan kunnen mensen je ervaring altijd terugvinden.
Door Hedgehog (940 reacties) op 27-07-2021 19:04
( PM )
Domeinnaam is ook door Speldorado geregistreerd. Dus dat is sowieso twee handen op één buik. Wel raar dat ze een apart KvK nummer hebben, geregistreerd door een ander persoon, maar het rekeningnummer en BTW nummer (dit laatste mag geloof ik niet) van Speldorado hanteren. Denk eerder beetje amateuristisch opgezet, dan echte foute boel. Wel vervelend zo'n negatieve ervaring! Kan zakelijk even duren, voordat geld op je rekening staat. Zit vaak een payment service provider tussen.
Door IngridV (12 reacties) op 27-07-2021 19:12
( PM )
Volgens ING niet, daar zeiden ze dat het direct op de rekening zou moeten staan, zeker omdat we beiden ING hebben.... En waarom zou hij me anders direct blokkeren?
Ik denk gewoon dikke vette pech
Door Streetnerd (439 reacties) op 28-07-2021 07:42
( PM )
@ingridV, wat heb je daar gekocht dan als ik vragen mag?
Door IngridV (12 reacties) op 28-07-2021 09:54
( PM )
Quote:
@ingridV, wat heb je daar gekocht dan als ik vragen mag?

Ik had daar 6 spellen besteld. Omdat het niet lukte via de website is alles via WhatsApp gegaan. Ik heb dus ook geen ordernummer.
Eén artikel was niet het juiste en nadat ik dit gemeld heb, bood meneer Prins aan dat ik het retour kon sturen en dat ik mijn geld terug zou krijgen, inclusief de kosten van het verzenden.
Wat me nog het meest boos maakt is dat meneer zegt dat het geld is gestort en dat het op mijn rekening staat en mij vervolgens blokkeert op WhatsApp.

Dit kan toch niet wat hier gebeurt? Dit is toch pure oplichterij?
Door Geert27 (445 reacties) op 28-07-2021 10:46
( PM )
Als je 5 van de 6 spellen goed hebt ontvangen, en 1 terug hebt mogen sturen, dan is er toch niet direct sprake van "pure oplichterij"? Als verder alles in orde is verdient zo iemand misschien het voordeel van de twijfel? Heb je tegen diegene ook direct met aangifte gedreigd zoals je hierboven zegt te gaan doen? Ik vind het eerlijk gezegd nogal een vreemd en eenzijdig verhaal.
Door Roel23 (11 reacties) op 28-07-2021 10:54
( PM )
Afgelopen vrijdag heb ik hier ook 3 spellen besteld. Als het goed is komen ze vandaag binnen. Bij postnl staat als afzender ook speldorado. zal straks wel even laten weten of het allemaal klopt wat binnen is gekomen.
Door Streetnerd (439 reacties) op 28-07-2021 11:50
( PM )
Quote:
[..]


Ik had daar 6 spellen besteld. Omdat het niet lukte via de website is alles via WhatsApp gegaan. Ik heb dus ook geen ordernummer.
Eén artikel was niet het juiste en nadat ik dit gemeld heb, bood meneer Prins aan dat ik het retour kon sturen en dat ik mijn geld terug zou krijgen, inclusief de kosten van het verzenden.
Wat me nog het meest boos maakt is dat meneer zegt dat het geld is gestort en dat het op mijn rekening staat en mij vervolgens blokkeert op WhatsApp.

Dit kan toch niet wat hier gebeurt? Dit is toch pure oplichterij?

bedoel welke spellen.
Door IngridV (12 reacties) op 28-07-2021 11:53
( PM )
Quote:
Als je 5 van de 6 spellen goed hebt ontvangen, en 1 terug hebt mogen sturen, dan is er toch niet direct sprake van "pure oplichterij"? Als verder alles in orde is verdient zo iemand misschien het voordeel van de twijfel? Heb je tegen diegene ook direct met aangifte gedreigd zoals je hierboven zegt te gaan doen? Ik vind het eerlijk gezegd nogal een vreemd en eenzijdig verhaal.

Sorry? HIJ verdient het voordeel van de twijfel? Als hij liegt, me negeert en blokkeert?
En je twijfelt blijkbaar wel aan mijn verhaal?
Ja, ik heb tegen hem gezegd dat ik aangifte ga doen. En ja, de andere 5 spellen waren wel goed. Dat schreef ik toch ook?!
Inmiddels heb ik al gelezen dat ik niet de eerste ben die dit is overkomen bij deze winkel(s).
Door IngridV (12 reacties) op 28-07-2021 12:30
( PM )
Quote:
[..]


bedoel welke spellen.

Ik begrijp niet zo goed waarom dit relevant is, maar oké. In dit geval ging het om de uitbreiding "Leaders" van 7 Wonders. Ik had de 'oude' versie besteld en kreeg de nieuwe.
Door Buur (547 reacties) op 28-07-2021 14:42
( PM )
De reden dat de verkoper het voordeel van de twijfel krijgt is omdat je gewoon netjes 5 goede spellen hebt ontvangen. Ik vermoed niet dat hier opzet in het spel (haha leuke woordspeling) is met het doel jou op te lichten. Ik weet dat geduld niet meer van deze tijd is en voor de mensen van tegenwoordig alles gisteren eigenlijk al geregeld had moeten zijn, maar ik voorspel dat het geld volgende week netjes op je rekening staat. Ik zou ook moe worden van die flauwekul-dreigementen met aangifte en de politie en zo...

Afgezien van dat is het niet fijn dat het zo wordt afgehandeld. Vooralsnog is mijn tip het hoofd koel houden en proberen op een normale manier, MET GEDULD, contact te zoeken met de verkoper als het binnen een week niet geregeld is. Er is een mail-adres, er is een telefoonnummer, wees beleefd en hou het beschaafd, schelden en dreigen (met aangifte) heeft echt geen enkele zin, gedraag je netjes, en geloof me: er gaat een wereld voor je open.

Ondertussen wachten we hier ook even de ervaring van Roel23 af...
Door IngridV (12 reacties) op 28-07-2021 15:27
( PM )
Quote:
De reden dat de verkoper het voordeel van de twijfel krijgt is omdat je gewoon netjes 5 goede spellen hebt ontvangen. Ik vermoed niet dat hier opzet in het spel (haha leuke woordspeling) is met het doel jou op te lichten. Ik weet dat geduld niet meer van deze tijd is en voor de mensen van tegenwoordig alles gisteren eigenlijk al geregeld had moeten zijn, maar ik voorspel dat het geld volgende week netjes op je rekening staat. Ik zou ook moe worden van die flauwekul-dreigementen met aangifte en de politie en zo...

Afgezien van dat is het niet fijn dat het zo wordt afgehandeld. Vooralsnog is mijn tip het hoofd koel houden en proberen op een normale manier, MET GEDULD, contact te zoeken met de verkoper als het binnen een week niet geregeld is. Er is een mail-adres, er is een telefoonnummer, wees beleefd en hou het beschaafd, schelden en dreigen (met aangifte) heeft echt geen enkele zin, gedraag je netjes, en geloof me: er gaat een wereld voor je open.

Ondertussen wachten we hier ook even de ervaring van Roel23 af...

Je hebt absoluut gelijk met wat je zegt.
Maar ik wil hier wel even duidelijk stellen dat ik netjes ben gebleven, niet gescholden heb en zeker niet heb gedreigd met aangifte. Ik heb hem op een hele nette manier gezegd dat als dit niet wordt opgelost, ik genoodzaakt ben om aangifte te gaan doen. Dat is geen dreigen.

Maar wat mij zo boos gemaakt heeft is dat hij ZEGT dat hij het geld heeft overgemaakt (wat niet waar is) en me vervolgens blokkeert en negeert.
Het gaat me niet eens om het geld, maar meer om de manier waarop ik behandeld ben.
En ja, ik heb een mailadres en een telefoonnummer, maar hij reageert niet op mail en de telefoon neemt hij ook niet op.
En dan nog wat; ik heb inmiddels meer posts gevonden van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s).
Nogmaals; de levering was helemaal prima, maar op het moment dat er iets niet goed ging, is meneer niet meer thuis.
Door IngridV (12 reacties) op 28-07-2021 15:28
( PM )
---
Door Roel23 (11 reacties) op 28-07-2021 16:28
( PM )
Alle spellen zijn netjes en op tijd bezorgd. Ik ben wel tevreden over de site. Persoonlijk zou ik adviseren om even geduld te hebben. Soms duurt het wel 2 a 3 weken voor dat het geld terug geschreven word.
Door IngridV (12 reacties) op 29-07-2021 20:00
( PM )
Opgelost.
Een vriendin van me is nogmaals in gesprek gegaan met hem (ik was tenslotte geblokkeerd door hem, wat hij overigens ontkende),alleen ietsje pittiger dan dat ik het deed.
Er kwamen allerlei rare smoezen, maar uiteindelijk heeft hij het geld overgemaakt.
Dus ja, opgelost, maar voordeel van de twijfel: nee. Voor mij niet.
Hartstikke fijn voor andere mensen dat ze tevreden zijn over Speldorado/Bordspellenstapel, maar ik ga voortaan naar een ander.
Bedankt voor jullie feedback in ieder geval.
Door Buur (547 reacties) op 29-07-2021 23:26
( PM )
Precies dus zoals ik had voorspeld. Storm in een glas water.
Wel jammer dat het zo is gelopen. Kun je misschien linken naar "meer posts van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s)"? Ik ben wel geinteresseerd.
Door Zwaan (16 reacties) op 30-07-2021 08:37
( PM )
Gelukkig is het alsnog goed gekomen IngridV, al blijft het vervelend dat het zo moest gaan.

Ik ben vooralsnog ook niet overtuigd, ik wacht nu ruim 4 dagen op een reactie op een e-mail met een vrij simpele vraag. Vind ik vrij lang voor een webshop.

Ben ook benieuwd naar de posts met ervaringen, want die ben ik nog niet tegen gekomen.
Door IngridV (12 reacties) op 30-07-2021 09:17
( PM )
Quote:
Precies dus zoals ik had voorspeld. Storm in een glas water.
Wel jammer dat het zo is gelopen. Kun je misschien linken naar "meer posts van mensen die exact hetzelfde is overkomen bij dezelfde winkel(s)"? Ik ben wel geinteresseerd.

Toch jammer dat mijn verhaal duidelijk in twijfel wordt getrokken. Als mijn vriendin geen actie had ondernomen, had ik kunnen fluiten naar mijn geld.
Maar goed
Als je op Google zoekt op "Speldorado" dan vind je bij de laagste reacties meer van dergelijke ervaringen. Weliswaar niet veel, maar 1 is al teveel lijkt me.
Door Skull_kid (2286 reacties) op 30-07-2021 10:51
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
Opgelost.
Een vriendin van me is nogmaals in gesprek gegaan met hem (ik was tenslotte geblokkeerd door hem, wat hij overigens ontkende),alleen ietsje pittiger dan dat ik het deed.
Er kwamen allerlei rare smoezen, maar uiteindelijk heeft hij het geld overgemaakt.
Dus ja, opgelost, maar voordeel van de twijfel: nee. Voor mij niet.
Hartstikke fijn voor andere mensen dat ze tevreden zijn over Speldorado/Bordspellenstapel, maar ik ga voortaan naar een ander.
Bedankt voor jullie feedback in ieder geval.

Tja, zonder jouw gesprekken te zien hebben we natuurlijk geen idee wat jij allemaal hebt gezegd. Als jouw vriendin met een "pittiger" gesprek opeens wèl zoden aan de dijk zet, ben ik wel benieuwd naar wat jij allemaal hebt gezegd om een blokkade te verantwoorden.

Niet om te zeggen dàt je dingen hebt gezegd die niet door de beugel kunnen, maar we krijgen nu wel een zeer eenzijdig verhaal te horen. Ik heb in supermarkten en in de detailhandel gewerkt en ik kan je beloven dat wat sommige klanten allemaal uitkramen en claimen, NIET verteld wordt als ze het verhaal thuis weer doen over "die werknemer die hen niet wilde helpen".
Door IngridV (12 reacties) op 30-07-2021 11:55
( PM )
Blijkbaar ben ik té netjes gebleven....

I rest my case.
Door Postius (10 reacties) op 02-08-2021 14:17
( PM )
Quote:
Blijkbaar ben ik té netjes gebleven....

I rest my case.

Grappig, uit al je posts hier maak ik het tegenover gestelde op. Komt over als prototype vervelende klant waar ik helaas teveel ervaring mee heb in retail.

Verschillende mensen verschillende ervaringen zullen we maar zeggen. Netjes is ook een relatief begrip, net als geduld, omgangsnormen en gezond verstand dat ook zijn.

Je hebt al je producten, je hebt je geld terug binnen drie dagen inc verzendkosten en nog doen alsof je een ontzettend slachtoffer bent? En ook meteen dreigen met aangifte? Dat is gewoon sneu te noemen. De winkel heeft niet helemaal goed gehandeld, heeft het probleem opgelost binnen een extreem korte tijdspanne en nog zit jij ze zwart te maken en je begint als eerste meteen met aangifte te dreigen?

Van den zotte, maar goed zo is de maatschappij tegenwoordig he, ikke ikke ikke. Geduld, menselijkheid of empathie? Ho maaaarrrrr